Εάν εδώ και λίγο καιρό ασχολείσαι και εσύ με το hoop dance θα ξέρεις σίγουρα  τους όρους on body και off body hooping.

Συνηθίζουμε να χρησιμοποιούμε τον όρο on body hooping, όταν το στεφάνι περιστρέφεται σε διάφορα μέρη του κορμού και των ποδιών, ενώ το με το off body θεωρούμε κατά βάση τις κινήσεις που κάνουμε με τα χέρια.

Το on body hooping γενικά είναι από τα πρώτα πράγματα που ερωτεύεται κανείς όταν ξεκινάει το hoop dance και συνήθως παραμένει μια αγάπη για όλη τη ζωή του hooper!

Αλήθεια, σε πόσα σημεία στο σώμα μπορούμε να περιστρέψουμε το hula hoop και ποια τα οφέλη ανάλογα με το σημείο περιστροφής?

ΜΕΣΗ
Η κίνηση του στεφανιού στη μέση ενδυναμώνει τους κοιλιακούς μύες και αυτούς της πλάτης. Είναι μια από τις πιο διασκεδαστικές κινήσεις, που χρειάζεται συγκέντρωση και το σωστό στεφάνι. Ένα στεφάνι ενηλίκων (σχετικά βαρύ και με διάμετρο μεγαλύτερη των 80-90cm) είναι ιδανικό για να γυμναστούμε και να χορέψουμε.

Το waist hooping αφήνει τα χέρια μας ελεύθερα να εκφραστούν και είναι επιλογή του κάθε χορευτή πως θα τα χρησιμοποιήσει!

ΔΙΑΦΡΑΓΜΑ
Όσο το στεφάνι ανεβαίνει επάνω από τη μέση, ο καλύτερος σύμβουλος μας είναι η εξάσκηση! Και σε αυτή την περίπτωση το κατάλληλο στεφάνι (δηλαδή ένα μεγαλύτερο και βαρύτερο) μπορεί να κάνει τη διαφορά. Για το ανέβασμα αυτό συμμετέχουν και γυμνάζονται οι γλουτοί, οι κοιλιακοί αλλά και οι μύες της πλάτης.

Κι αν χρειάζεσαι μερικές συμβουλές για να ανεβάσεις το στεφάνι από τη μέση πιο πάνω, δες και αυτό το βιντεάκι, που ίσως σε βοηθήσει!

ΣΤΗΘΟΣ & ΩΜΟΙ
Για πολλούς hoopers η περιστροφή του στεφανιού στο στήθος ή τους ώμους είναι από τις πιο challenging κινήσεις. Όταν όμως καταφέρεις να φτάσεις εκεί, ξέρεις ότι έχεις κατακτήσει πολλά και ιδιαίτερα μυική δύναμη στο στήθος, την πλάτη αλλά και όλους τους μύες του κορμού.

Κι αν χρειάζεσαι μερικές συμβουλές για να ανεβάσεις το στεφάνι από τη μέση πιο πάνω, δες και αυτό το βιντεάκι, που ίσως σε βοηθήσει!

ΓΟΦΟΙ
Όσο το στεφάνι κατεβαίνει προς τα κάτω μέρη του σώματος, η περιστροφή του γίνεται γρηγορότερη. Όταν το στεφάνι περιστρέφεται στους γοφούς, συμμετέχουν οι γλουτοί, οι κοιλιακοί αλλά και οι τετρακέφαλοι!

ΓΟΝΑΤΑ
Η περιστροφή του στεφανιού στα γόνατα είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές κινήσεις. Για την εξάσκηση στα γόνατα καλό είναι να θυμόμαστε 2 βασικά πράγματα: 1. Να χρησιμοποιούμε στεφάνι πιο ελαφρύ και με αντιολισθηρή ταινία και 2. Να μην υπερβάλλουμε, γιατί τα σημεία γύρω από τα γόνατα είναι αρκετά ευαίσθητα και μπορεί να αποκτήσουμε μερικές και όχι πολύ όμορφες μελανιές!

ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Και βέβαια η λίστα με τα μέρη που μπορούμε να περιστρέψουμε το hula hoop στο σώμα μας δεν τελειώνει εύκολα!!! Κεφάλι, μύτη, καλάμια και αστράγαλοι είναι ακόμη μερικά από τα σημεία που χρησιμοποιούν πολλοί hoopers!

Άραγε μπορείς να σκεφτείς κι άλλα;

On body tips & info:

  • Για την πρακτική σου εξάσκηση στο on body hooping, χρησιμοποίησε το κατάλληλο στεφάνι! Για μέση, γοφούς, στήθος και ώμους προτίμησε ένα βαρύτερο στεφάνι με μεγαλύτερο διάμετρο, ενώ για τα γόνατα χρησιμοποίησε πιο ελαφρύ.
  • Η αντιολισθηρή ταινία στα hoops πάντα βοηθάει, ώστε το στεφάνι να μην γλιστράει!
  • Προσπάθησε όλες τις κινήσεις On body και προς τις 2 κατευθύνσεις. Με αυτό τον τρόπο αποκτάς ισορροπία και καλύτερο συντονισμό
  • Όλες οι on body κινήσεις χρειάζονται χρόνο! Αφιέρωσε στην κίνηση που θέλεις να καταφέρεις λίγα λεπτά κάθε μέρα και θα δεις γρήγορα τη διαφορά
  • Φόρεσε λιγότερα και ελαφρύτερα ρούχα, ώστε το στεφάνι να έχει άμεση επαφή με το δέρμα και να γλιστράει λιγότερο
  • Βρες τη μουσική που σου αρέσει!

Κι αν θέλεις περισσότερη μουσική έχουμε ετοιμάσει μια playlist βρεις το ρυθμό σου στο on-body hooping!
Βρες την Hoopit Playlist εδώ!

Το ήξερες;
Κατά την πιο δημοφιλή της περίοδο, η Wham-O κατασκεύαζε 20,000 τη μέρα.